E-shops Χαρτόκουτα

E-shops Χαρτόκουτα

Τον τελευταίο χρόνο, ζώντας μια διαφορετική πραγματικότητα λόγω της πανδημίας, οι καταναλωτές έδειξαν την ανάγκη τους για διαδικτυακές αγορές. Όσο περνάει ο καιρός με τη νέα πραγματικότητα να αποτελεί κύριο κομμάτι της ζωής των ανθρώπων, η ανάγκη της αγοράς για να πουλήσει τα προϊόντα της είναι μεγάλη καθώς τα lockdowns απαιτούν νέους τρόπους για να επιτευχθεί αυτό.

Τα e-shops ή ηλεκτρονικά καταστήματα είναι ένας από αυτούς τους τρόπους ώστε μία επιχείρηση να μπορεί να πουλάει τα προϊόντα της αλλά ταυτόχρονα και ο πελάτης να δει όλα τα διαθέσιμα προϊόντα του καταστήματος άμεσα. Περνώντας στην οπτική των επιχειρήσεων, είναι σημαντικό το e-shop να είναι σε μεγάλο βαθμό λειτουργικό, διότι αυτό επηρεάζει την παροχή των υπηρεσιών προς τον καταναλωτή κι έπειτα την εμπειρία του στην πλοήγηση του στο e-shop.

Καθώς η πλειοψηφία των επιχειρήσεων έχει ξεκινήσει τη δημιουργία e-shops είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι πέρα από τα πλεονεκτήματα τα οποία πρόκειται να αναφερθούν παρακάτω, υπάρχουν πολλά μειονεκτήματα όσον αφορά το τεχνικό κομμάτι αλλά και το κομμάτι του marketing, τα οποία επηρεάζουν άμεσα την επαφή μεταξύ e-shop και καταναλωτή. Είναι σημαντικό να αναφερθεί πως η ανάπτυξη ενός e-shop μέσα από κώδικα αλλά και ο σωστός σχεδιασμός του, αποτελούν τη βάση για τη σωστή του λειτουργία. Ο χρόνος ανταπόκρισης ενός e-shop τη στιγμή που ο καταναλωτής κάνει click πάνω σε μία κατηγορία ή προϊόν, θα ήταν καλό να είναι σύντομος, διότι ο μεγάλος χρόνος αναμονής για να φορτώσει μία σελίδα ενδέχεται να διώξει τον πιθανό πελάτη.

Επιπροσθέτως, ένα ακόμη λειτουργικό στοιχείο που θεωρείται από τα σημαντικότερα, είναι το καλάθι αγορών αλλά και η διαδικασία της αγοράς. Ο καταναλωτής, εφόσον έχει αποφασίσει να αγοράσει ένα συγκεκριμένο προϊόν, καταλήγει στο να θέλει να πληρώσει γρήγορα για να το παραλάβει όσο το δυνατόν πιο σύντομα. Συνεπώς, το καλάθι αγορών και η διαδικασία της αγοράς θα πρέπει να είναι αρκετά απλοποιημένη, έτσι ώστε ο καταναλωτής να μην αναγκάζεται να ακολουθεί και να επαναλαμβάνει συγκεκριμένα βήματα αρκετές φορές.

Το Marketing και η προβολή προϊόντων είναι η δεύτερη πιο σημαντική κατηγορία που θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν όσον αφορά το e-shop αλλά και τα προϊόντα. Το ψηφιακό marketing αποτελεί πλέον ναυαρχίδα για την διαφήμιση και προώθηση ενός e-shop ή των προϊόντων μιας επιχείρησης. Μία από τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται στο ψηφιακό marketing είναι το SEO (Search Engine Optimization). Η καταχώρηση λέξεων κλειδιών στο περιεχόμενο των εικόνων που πρόκειται να εισαχθούν στο e-shop, δημιουργεί μία αλυσίδα από διαδικτυακές ¨αντιδράσεις¨. Βάζοντας για παράδειγμα τη λέξη “T-shirt” στον τίτλο μιας εικόνας ενός T-Shirt, το αποτέλεσμα αυτού θα είναι όποτε κάποιος χρήστης πληκτρολογεί στη μηχανή αναζήτησης “T-Shirt”, θα εμφανίζεται στα αποτελέσματα του, το e-shop. Η πιο γνωστή τεχνική διαφήμισης είναι μέσω της πλατφόρμας Google Ads για να προωθηθούν είτε το e-shop είτε τα προϊόντα της επιχείρησης.

Η προβολή προϊόντων με τον σωστό τρόπο αποτελεί πόλο έλξης για τους καταναλωτές έτσι ώστε να ξοδέψουν περισσότερο χρόνο στο e-shop κι έτσι να αυξηθούν οι πιθανότητες για αγορά. Η κακή προβολή των προϊόντων βέβαια, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να διώξει τους πιθανούς πελάτες είτε για εκείνη τη στιγμή, είτε για πάντα. Είναι σημαντικό μια επιχείρηση να προσλάβει έναν επαγγελματία φωτογράφο έτσι ώστε τα προϊόντα να προβληθούν με τον σωστό τρόπο στις φωτογραφίες και να μαγνητίσουν τα βλέματα και συνεπώς να αυξηθούν οι πωλήσεις.

Η ομάδα Lazaridis Marketing κατέχει εμπειρία ετών στο χώρο των e-shop και του Marketing, παρέχοντας την πιο δυναμική πλευρά της στις επιχειρήσεις, δίνοντάς τους την ευκαιρία μέσα από εμάς να εξελιχθούν και να ανελιχθούν τη συγκεκριμένη περίοδο που ζούμε αλλά και κάθε περίοδο.

Keywords: Website, Eshop, Digital Marketing, Marketing, SEO, Promotion, Products

No Comments

Post A Comment