Μυστικά για ένα επιτυχημένο e-shop

Μυστικά για ένα επιτυχημένο e-shop

Το e-commerce κυριαρχεί πλέον στην ¨νέα κανονικότητα” του αγοραστικού κοινού.

Σερφάροντας μέσα στον αχανή υπέροχο ωκεανό του διαδικτύου ,οι επιλογές των eshop για τους πελάτες είναι ατελείωτες.

Στον digital κόσμο, οι επιχειρήσεις διεκδικούν μια θέση για το brand τους σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά.

Στόχος οι πωλήσεις, η αναγνωρισιμότητα,οι νέοι αλλά και οι σταθεροί πελάτες.
Δυστυχώς τα περισσότερα eshop αντιμετωπίζουν δυσκολίες που εύκολα χάνουν την αξιοπιστία τους από τους δυνητικούς πελάτες.

Μερικές από αυτές είναι οι ελλείπείς πληροφορίες, της πολιτικής επιστροφών προϊόντος κάτι που ενδιαφέρει το 60% των αγοραστών!

Επίσης η υποστήριξη πελατών, είτε με live chat, είτε με άμεση απάντηση μέσω email δίνει ένα προβάδισμα αξίας σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Μια ακόμη αρνητική ενέργεια είναι η αναγκαστική εγγραφή στο eshop.
Οι περισσότεροι πελάτες που θα είχαν την επιθυμία απλώς να δουν τα προϊόντα σας ίσως δεν προχωρήσουν στην περιήγηση του eshop.

Δύσχρηστα eshop με ατελείωτους κωδικούς προϊόντων είναι ακόμα ένας παράγοντας αποτυχίας.

Οι περιγραφές πρέπει να είναι συγκεκριμένες, η φιλοσοφία του brand
να αναδεικνύεται  μέσα από το design του eshop δίνοντας αξία στο προϊόν.
Σίγουρα δεν επιθυμείτε το eshop σας να είναι ένα ακόμα μέσα στο πλήθος. Δώστε την προσωπικότητα του, το όραμα της επιχείρησης.
Η ιστορία & η εικόνα  του brand σας  υποστηρίζει τις πωλήσεις. Ο πελάτης του ηλεκτρονικού εμπορίου αγοράζει την εμπειρία και όχι μόνο το προϊόν.
Τη εμπειρία της αναζήτησης, της περιήγησης στο eshop και τέλος της αναμονής παράδοσης της αγοράς.
Υιοθετείστε μια στρατηγική marketing και κάντε την διαφορά!

 

¨Το brand σας είναι αυτό που συζητάνε για εσάς ,ακόμα και όταν δεν είστε μπροστά” Jeff Bezos Amazon

 

4 βήματα προς την επιτυχία

 

1.Οι ευχαριστημένοι  πελάτες,οι καλές κριτικές για το σέρβις και το προϊόν οδηγούν στην αύξηση των πωλήσεων και της επισκεψιμότητας.

Το 85% των πελατών εμπιστεύεται τις online κριτικές για τις αγορές του. Δυστυχώς οι απογοητευμένοι πελάτες μοιράζονται τις ιστορίες τους ευκολότερα στον κύκλο και τους φίλους τους.Στην digital πραγματικότητα ο ανταγωνισμός είναι διαφορετικός από ότι στα φυσικά καταστήματα.

2.Η ψυχολογία των online πελατών.

Όπως αναφέραμε αγαπούν την εμπειρία για αυτό η περιήγηση πρέπει να είναι εύκολη, χωρίς πολύπλοκη πολίτικη επιστροφών και κυρίως άμεση παράδοση. Τα δωρεάν μεταφορικά ίσως για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα είναι μια έξυπνη δελεαστική κίνηση marketing.
Μην ξεχνάμε τις ξεκάθαρες περιγραφές προϊόντων, τις λεπτομέρειες του και τις παραμέτρους που προσφέρουμε.
Σημαντική & εντυπωσιακή πρέπει να είναι η  πρώτη σελίδα του eshop με ανάλογες φωτογραφίες και βίντεο , προσφορές εποχιακές .
Το εικονίδιο του τηλεφώνου και του καλαθιού αγοράς πρέπει να να βρίσκονται σε εμφανή σημεία σε όλες τις σελίδες με σκοπό να ελκύουν την προσοχή του πελάτη και να διευκολύνουν την πώληση με εύκολο checkout και διαδικασία πληρωμής.

Είναι αυτονόητο το eshop να είναι mobile friendy με την ίδια εικόνα όπως εμφανίζετε σε υπολογιστή.

3.Στο ηλεκτρονικό εμπόριο μέρος της επιτυχίας είναι η ειλικρίνεια και η διαφάνεια προς τον πελάτη.
Τα στοιχεία επαφής πρέπει να εμφανίζονται σε κάθε σελίδα του eshop.
Ο πελάτης νιώθει ασφάλεια και ότι απευθύνεται σε μια αξιόπιστη εταιρεία. Ποτέ μην χρεώνετε extra fees στο checkout, θα πρέπει να αναγράφονται αναλυτικά κατά την πορεία της παραγγελίας.
Ο online πελάτης δεν μπορεί να αγγίξει η να δοκιμάσει το προϊόν για αυτό τον λόγο σωστές φωτογραφίες , λεπτομερείς περιγραφές συμβάλουν σε μεγάλο ποσοστό στις πωλήσεις.
4.Σωστή στόχευση κοινού.
Τα social media παραμένουν ένας αποδοτικός τρόπος διαφήμισης με χαμηλό κόστος.
Μας δίνουν την δυνατότητα στην στόχευση του κοινού με στοιχεία όπως ηλικία,φύλο,οικογενειακή κατάσταση, επάγγελμα,συνήθειες , προτιμήσεις.
Συνδεθείτε  με το κοινό, ανάλογα με το προϊόν -υπηρεσία σας όπως on line event,giveaway, brand community,άλλωστε το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν είναι απρόσωπο.
Παγκόσμια το ηλεκτρονικό εμπόριο εξελίσσεται ραγδαία όπως και οι ανάγκες  των καταναλωτών.
Μην αφήνετε στην τύχη του το eshop σας, διαχειριστείτε  το έξυπνα και αποδοτικά. Το brand σας αξίζει να ξεχωρίζει μέσα από το πλήθος στο διαδίκτυο.
Με συγκεκριμένες κινήσεις και σωστή στρατηγική  marketing μπορείτε να βρεθείτε γρήγορα στην κορυφή των αποτελεσμάτων.
Η εταιρεία μας Lazaridis.gr κατασκευάζει,υποστηρίζει,προωθεί eshop με προδιαγραφές της παγκόσμιας αγοράς.

Καλέστε τώρα την Lazaridis.gr για μια αξιολόγηση της διαδικτυακής σας παρουσίας.

Δέσποινα Μαντά
CFO Lazaridis.gr

manta@lazaridis.gr

No Comments

Post A Comment