Seo για ξενοδοχεία

Seo για ξενοδοχεία

Seo για ξενοδοχεία

Seo για ξενοδοχεια

4 & 1 Tips Seo για ξενοδοχεία ώστε να εμφανίζονται πρώτα στις μηχανές αναζήτησης

Seo για ξενοδοχεία


Καθώς το διαδικτυακό ξενοδοχειακό τοπίο γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστικό, οι πρώτες θέσεις της Google αποτελούν μήλο της έριδος.
Ασχέτως το μέγεθος του καταλύματος σας η παρουσία σας στην Google αποτελεί πια απαραίτητο συστατικό για την μακροβιότητα της επιχείρησης σας.
Έχετε ελέγξει ποτέ σε ποια θέση της Google εμφανίζεται η σελίδα του ξενοδοχείου σας;

Πραγματοποιήστε μια αναζήτηση με λέξεις κλειδιά όπως το όνομα σας, η τοποθεσία σας, οι παροχές & υπηρεσίες σας.

Σύμφωνα πάντα με τα στατιστικά της Google:

  • 33% των πελατών κάνει κλικ στο πρώτο αποτέλεσμα της αναζήτησης
  • 18% των πελατών στο δεύτερο αποτέλεσμα
  • 92% των πελατών κάνει κλικ τουλάχιστον σε ένα αποτέλεσμα της 1ης σελίδας
  • 5% των πελατών μόνο κάνει κλικ στην 2η σελίδα

Στην βιομηχανία του τουρισμού ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος στα αποτελέσματα αναζήτησης, για τον λόγο αυτό το SEO  για ξενοδοχεία αποτελεί ζωτική ανάγκη.

ξενοδοχείο πρώτο στην Google

SEO με απλά λόγια σημαίνει οι παράγοντες της ποιότητας του website σας, οι οποίοι επηρεάζουν τον αλγόριθμο της Google για την κατάταξη του ξενοδοχείου σας στα πρώτα αποτελέσματα.
Στόχος της Google είναι να παρέχει στον χρήστη τα πιο έγκυρα, αξιόπιστα, ποιοτικά αποτελέσματα.

4 & 1 Tips  Seo για ξενοδοχεία

  1. Λέξεις κλειδιά 

Ποιες λέξεις χρησιμοποιούν στην αναζήτηση οι μελλοντικοί πελάτες, υπάρχουν αυτές οι λέξεις κλειδιά στο website του ξενοδοχείου σας;  Εμπλουτίστε το κείμενο του site, τους τίτλους και τις λεζάντες των φωτογραφιών σας με αυτές τις λέξεις.

Στο  δωρεάν εργαλείο της Google, Google Trends μπορείτε να δείτε όλες τις τάσεις στις λέξεις κλειδιά των αναζητήσεων παγκοσμίως τα τελευταία 15 χρόνια.

ξενοδοχείο πρώτο στην Google

  1. Website speed

Ελέγξτε την ταχύτητα του website σας.
Συνήθως οι πολλές φωτογραφίες καθυστερούν την ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας και
αυτό μπορεί να αποτελέσει μοιραίο για το SEO.
H Google μετράει την ταχύτητα ως κριτήριο για Seo για ξενοδοχεία. Βάση στατιστικής ο χρήστης δεν παραμένει στην σελίδα αν αυτή δεν “φορτώσει” στα πρώτα 7 δευτερόλεπτα.
Γρήγορες ταχύτητες προσελκύουν περισσότερους πελάτες και υψηλότερη θέση στην αναζήτηση. Το δωρεάν εργαλείο της Google, Page Speed Insight μπορεί να σας προσφέρει άμεσα μια πλήρη ανάλυση της απόδοσης του website του ξενοδοχείου σας και να σας προτείνει λύσεις για την βέλτιστη απόδοση με στόχο να εμφανιστει το ξενοδοχείο σας πρωτο στην Google.

 

  1. Let’s be creative

Δημιουργήστε ενδιαφέρον περιεχόμενο είναι  σημαντικό για την SEO στρατηγική σας
Για παράδειγμα στην αναζήτηση του keyword “luxury hotel Creta”,
αυτή η πρόταση οφείλει να υπάρχει αρκετές φορές στα κείμενα σας και ιδιαίτερα στην κεντρική σας σελίδα.
Οι ταξιδιώτες αναζητούν παράλληλα για τα αξιοθέατα, παραλίες, εστιατόρια στην περιοχή όπως “Restaurants in Chalkidiki” & “best beach in Mylos”.
Για τον λόγο αυτό συμπεριλάβετε αυτές τις προτάσεις στα κείμενα σας.
Κρατήστε τον πελάτη με ενδιαφέρον να περιηγηθεί αρκετό χρόνο στις σελίδες σας, σίγουρα θα καταλήξει τότε σε μια απευθείας κράτηση.

 

  1. Είναι το ξενοδοχείο σας διάσημο;

Ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας για Seo για ξενοδοχεία στην Google είναι το πόσο δημοφιλής είναι το website σας.
Δηλαδή σε πόσα άλλα site, blog, forums εμφανίζεται το όνομα του ξενοδοχείου και το link του website σας.
Ένας τρόπος είναι να δημιουργήσετε ενδιαφέρον περιεχόμενο όπως αναφέροντας ένα σημαντικό event που θα γίνει στο ξενοδοχείο, μια ανακαίνιση, επέκταση, μια πολιτιστική δράση στην περιοχή σας κτλ.
Στείλτε κατά τακτά διαστήματα newsletter σε ειδησεογραφικά portals στην Ελλάδα και στο εξωτερικό στις χώρες που στοχεύετε.

 

  1. Κριτικές & Αξιολογήσεις

Ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας για την Google είναι οι κριτικές και αξιολογήσεις για το ξενοδοχείο.
Η ποσότητα, η βαθμολογία, πόσο πρόσφατες είναι, το περιεχόμενο τους είναι σημαντικά επίσης.
Απαντήστε σε όλες τις κριτικές, προσπαθήστε να κερδίσετε περισσότερες θετικές.
Με την σωστή αντιμετώπιση ακόμα και μια αρνητική κριτική μπορεί να μετατραπεί σε πέντε αστέρων!!! Διαβάστε περισσότερα στο άρθρο της Reputation.gr σχετικά με την διαχείριση κριτικών

ξενοδοχείο πρώτο στην Google

Το SEO αποτελείται από περίπου 200 μεταβλητές με αποτέλεσμα να απαιτεί χρόνο και μεγάλη εξειδίκευση για να έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα έτσι ώστε να εμφανίζεται το ξενοδοχείο πρώτο στην Google.

Η εξειδικευμένη ομάδα της Lazaridis.gr με εμπειρία απο το 2001 στο digital τουρισμό μπορεί να σας παρέχει μια δωρεάν αξιολόγηση SEO website του ξενοδοχείου σας και να σας προτείνει τις πιο άμεσες λύσεις.

Despina Manta
CFO
Lazaridis Premium Marketing Services

 

No Comments

Post A Comment